BMW este în topul reputației mondiale. Firma de consultanţă Reputation Institute a publicat clasamentul său cu cele mai populare companii din lume. BMW a urcat pe prima poziţie, devansând Apple şi Google.
Performanţa vine alături de alte studii din ultima perioadă care au evaluat BMW Group ca cea mai valoroasă marcă auto (Brandz Top 100 realizat de Millward Brown) şi compania cu cea mai bună dezvoltare durabilă (premiile SAM Group).
De-a lungul ultimilor doi ani, Google a fost lider în ierarhia celor mai populare companii de pe mapamond. Dar în acest an, sondajul RepTrak 100 realizat de Reputation Institute a dezvăluit o schimbare importantă: cel mai popular motor de căutare a fost detronat de BMW Group.
După ce a obţinut locul al patrulea în studiul de anul trecut, BMW Group a înregistrat o urcare spectaculoasă. Cum Daimler şi VW se regăsesc şi ele în Top 10, acest studiu a evidenţiat reputaţia extraordinară de care se bucură automobilele "Made in Germany".
Alţi constructori auto care au ajuns între cele mai populare 100 de companii ale lumii sunt Honda (22), Toyota (37), Nissan (62), Suzuki (88) şi Hyundai (96).
În zece dintre cele 15 regiuni analizate, BMW Group a reuşit să intre în Top 10 - o performanţă depăşită numai de Sony, care a fost nominalizată de 13 ori pe una dintre primele zece poziţii. În cele şapte categorii principale ale studiului, BMW Group s-a clasat pe primul loc la Produse/Servicii.
De asemenea, a fost declarat cel mai bun constructor auto la celelalte şase categorii ale studiului.
BMW surclasează Toyota pentru a reveni pe prima poziţie în studiul BrandZ Top 100 realizat de compania de cercetare de piaţă Millard Brown. BMW este încă o dată cea mai valoroasă marcă de automobile, recâştigând poziţia dobândită în 2010.
Compania a realizat şi cel mai mare salt de valoare din industrie, cu 10%, fiind acum evaluată la 24,623 de miliarde de dolari.
Într-un clasament al mărcilor europene, se observă şi aici succesul „Made in Germany”. BMW ocupă locul patru, după Deutsche Telekom (26,837 de miliarde de dolari), Louis Vuitton (25,92 de miliarde de dolari), SAP (25,715 miliarde de dolari).