Opel îşi îmbunătăţeşte cel mai premiat, popular şi mai bine vândut model din clasa compactă oferind o nouă versiune sedan, noi motoare şi sisteme de asistenţă de ultimă generaţie, la care se adaugă şi un design proaspăt. Aspectul mai elegant la exterior şi la interior subliniază aerul sportiv şi punctele forte din punct de vedere tehnic ale gamei de modele compacte. Gama de modele Astra este acum completă, cuprinzând noua versiune sedan, modelul cu cinci uşi, Sports Tourer station wagon şi modelul GTC coupé cu trei uşi, precum şi versiunea OPC de înaltă performanţă.
Cu o putere de 280 cp şi un cuplu maxim de 400 Nm, pe lângă faptul că este cel mai puternic model Astra produs vreodată, versiunea Astra OPC atinge şi cea mai mare viteză: viteza maximă a acestui coupé agil este de 250 km/h, putând accelera de la 0 la 100 km/h în doar 6,0 secunde.
Cel mai rapid Astra cu motor diesel produs vreodată va fi dotat cu noul motor 2.0 BiTurbo CDTI, ce dezvoltă o putere de 195 cp şi generează un cuplu impresionant de 400 Nm. Deja disponibil pentru modelul Insignia, lansează acum tehnologia sofisticată cu două turbocompresoare secvenţiale în segmentul autovehiculelor compacte de serie.
Noua gamă Astra oferă o varietate largă de sisteme de propulsie, de la cel mai eficient motor Astra din punctul de vedere al consumului de carburant (3,7 l/100 km), 1.7 CDTI ecoFLEX (110 cp şi 130 cp), cu un nivel al emisiilor de CO2 de numai 99 g/km, cel mai puternic motor diesel Astra, noul BiTurbo CDTI de 195 cp și până la cel mai puternic motor Astra din istoria modelului, Astra OPC, cu o putere de 280 cp. În plus, gama se va îmbogăţi în urma lansării noii generaţii de motoare pe benzină cu injecție directă ECOTEC SIDI, cu cilindree de 1,6 litri şi supraalimentare.
Numeroase tehnologii premium care şi-au făcut debutul pe modelele Insignia şi Zafira Tourer sunt acum disponibile şi pentru noua gamă Astra, sporind nivelul de siguranţă şi de confort. Clienţii pot opta pentru sistemul mecatronic inteligent FlexRide de la Opel, care se adaptează automat la condiţiile de drum, ce oferă trei moduri de conducere: Standard, Tour pentru confort sau Sport.
Pentru o rulare şi o manevrabilitate sportive, modelele GTC Astra şi OPC beneficiază de suspensia de înaltă performanţă pe puntea faţă. Partea frontală a modelelor Astra cu 5 uşi şi Sports Tourer vine cu un design proaspăt, mai sportiv şi mai luxos decât înainte. Acest fapt este valabil şi pentru modelul Astra sedan cu patru uşi. Echipa de design Opel s-a concentrat asupra părţii frontale şi a proiectat o grilă a radiatorului mai joasă şi mai pronunţată, inspirată din designul modelului GTC Astra lansat recent.
În habitaclu, modelele Astra cu cinci uşi, Sports Tourer şi sedan cu patru uşi prezintă o atmosferă mai sportivă, mai animată şi variată datorită utilizării unor noi culori, materiale şi ornamente într-o nouă nuanţă lucioasă. Volanul din piele cu secţiunea inferioară plată şi covoraşele speciale cu margini roşii sunt, de asemenea, elemente sport ale interiorului modelelor BiTurbo.