Mercedes este autorul a numeroase creații rafinate și puternice. Între acestea se remarcă noul CLS 63 AMG, limuzina de top ce vine într-o nouă prezentare și cu o suită de promisiuni interesante. Echipat cu un motor V8 de 5,5 litri, sportivul coupe în patru uși oferă 525 de cai putere.
Există chiar și o versiune de 557 de cai putere. Propulsorul supra-alimentat ce dispune de două turbocompresoare este cuplat la o cutie automată cu şapte trepte "AMG Speedshift MCT 7".
Noul CLS 63 AMG accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,4 secunde iar cu pachetul special "AMG Performance" o face chiar mai repede în 4,3 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, însă există și versiunea care poate ajunge la o viteză de top de 300 km/h.
În ceea ce privește consumul mediu, cifrele sunt surprinzătoare: 9,9 litri/100 km. Este un consum foarte mic pentru o maşină de dimensiunile sale şi puterea aceasta. De exemplu, vechiul CLS 63 AMG, care beneficia de un V8 de 6.3 și 514 CP, consuma teoretic 14,5 l/100 km.
CLS63 AMG poate avea frâne ceramice și suspensii controlate electronic și trei moduri de setare a acestora - "Comfort", "Sport" şi "Sport Plus". În premieră, sportiva germană deține un sistem de lumini diurne, sistem de viziune pe timp de noapte, dispozitiv de detecţie a obiectelor în unghiul mort și sistemul prevenire a depășirii benzii de deplasare.
Noul CLS 63 AMG beneficiază de două pachete opţionale "AMG Performance" şi "AMG Performance Studio", care diferă doar la nivelul detaliilor din fibră de carbon și al țesăturilor.
Primul dispune de un motor de 557 CP, cu 32 mai mult decât modelul de bază, iar al doilea include printre altele, suspensii cu gestiune electronică "AMG Ride Control" şi o creştere a vitezei maxime până la 300 km/h.
Caroseria și habitaclul sunt similare cu cele ale altor versiuni CLS, cu excepţia unor detalii specifice, cum ar aripile frontale, ţevile de eşapament, difuzorul din spoilerul spate, eleronul de pe capacul portbagajului sau plăcuțe inscripționate cu acronimul "AMG".
Pentru a reduce greutatea, uşile sunt realizate din aluminiu, la fel ca la SLS. Utilizarea acestui material a însemnat o reducere cu 24 kg a masei. Din aluminiu sunt și capota, aripile față, capacul portbagajului şi unele zone ale şasiului.