Bentley și-a depășit de mult atribuțiile de marcă de lux. Sub umbrela celor de la Volkswagen britanicii trăiesc o perioadă fastă, în care au ajuns să considere că Rolls-Royce și Maybach nu mai pot amenința poziția lor de lider pe linie de vânzări. Din acest motiv britanicii și-au îndreptat de multe ori atenția spre mărci exclusiviste precum Ferrari și Lamborghini subminând influența titanilor italieni în liga superioară.
Așa se întâmplă și cu noul Continental Supersports Cabrio, model care va intra în istorie prin simplul fapt că este cea mai rapidă decapotabilă din lume.
Nu este teorie, ci purul adevăr relevat din performanțele uluitoare ale sportivei de patru locuri, care va oferi experiențe palpitante sub cerul liber. Sub capotă se află 621 de cai putere, generați dintr-un propulsor de 6.0 litri care acționează asupra ambelor punți.
Cuplul motor al unității de 12 cilindri ajunge la impresionanta valoare de 800 Nm, acesta fiind trimis la roți printr-o cutie automată care schimbă treptele de viteză în 93 de milisecunde, adică mai rapid decât clipește ochiul uman. Transmisia are 6 trepte și este dezvoltată de specialiștii de la ZF, și poate suporta viteze de peste 300 km/h.
De altfel, Continental Supersports Cabrio poate genera o viteză de top de 325 km/h.
Unitatea poate funcționa pe benzină sau bioetanol (E85) și pune în mișcare modelul de 2,4 tone, furnizând un demaraj de la 0 la 100 km/h în 4,2 secunde. Distribuţia puterii între punţi se face în raportul 40/60 pentru un mai bun control dinamic, în timp ce sistemul ESP permite abordări mai sportive în viraje.
Înainte ca performanțele de vârf ale somptuosului model britanic să fi fost posibile, echipa care a dezvoltat cabrioletul ultra-rapid a operat modificări la șasiu, suspensii, direcție și aerodinamică. Nici suspensiile nu au rămas neatinse, un set special fiind livrat cu această ocazie.
Trenul de rulare este echipat cu jante de 20 inch, din aluminiu forjat, ce reduc greutatea mașinii cu 10 kg. Designul lor este conceput de așa manieră încât să ofere o ventiație optimă discurilor de frână și etrierelor.
Din punct de vedere estetic, noul Continental Supersports Cabrio este similară versiunii acoperite Continental Supersport, însă este mai scumpă. Prețul de pornire depășește cu puțin 220.000 de euro.