Ford a dezvoltat prin eforturi proprii o nouă generație de motoare din aliaj pe benzină care va marca toate aparițiile din următorul deceniu și poate chiar mai mult de atât. Denumită EcoBoost, gama este formată din unități de litraj mic spre mediu, cu putere litrică superioară și performanțe pe măsură. Modele de top S-MAX și Galaxy au primit noul motor 1.6 EcoBoost, însă planurile Ford indică o extindere treptată spre toate modelele sale, inclusiv Mondeo.
Noul Focus, cât și C-MAX, respectiv Grand C-MAX au deja în dotare o versiune EcoBoost, același propulsor de 1,6 litri.
Spre deosebire de acestea, Fiesta va primi o motorizare de 1,2 litri care va avea 3 cilindri și va putea satisface pretenții diverse grație celor 135 de cai putere și cuplului maxim de 180 Nm disponibil de la 1.500 de rotații pe minut.
Ford va introduce motorul EcoBoost peste un an sau doi.
Agregatul va dispune de sistem turbo și injecție directă pentru a putea conferi vigoare, dar și un consum just. Însă nu va fi de ajuns pentru Fiesta pentru a-și ține în frâu apetitul. Tehnologia de distribuție variabilă va veni în ajutor asigurând performanțe sportive, consum decent și arderi mai bune în camera de combustie.
În prezent, Fiesta propune o gamă formată din patru motorizări pe benzină: 1,2 litri de 60 CP, 1,2 litri de 82 CP, 1,4 litri de 97 CP și 1,6 litri de 120 CP.