Kia aduce o schimbare majoră în clasa mică. Prin noul Picanto sud-coreenii vor să redefinească tiparele unui segment de volum. Schimbat radical, modelul sud-coreean promite să impresioneze prin cifrele de consum, spațiu interior și agilitate.
A doua generație Picanto combină aspectul șic cu stilul practic și eficiența, capitole prin care Kia speră să câștige publicul european.
Mezinul gamei Kia vine cu linii proaspete la exterior și interior care mizează pe soliditate dar și pe dinamism al formelor. Dimensiunile mai mari nu au permis doar o reconfigurare a interiorului ci și crearea unui spațiu pentru bagaje mult mai generos.
Noul Picanto dispune de un portbagaj a cărui volum de încărcare este cu 27% mai mare comparativ cu cel al vechiului model, în condițiile în care pasagerii beneficiază de ceva mai mult spațiu decât în trecut.
Citadina va fi oferită pentru prima dată cu două versiuni de caroserie. Europenii pot alege între modelul hatchback în 3 uși, fie cel în 5 uși.
Producătorul asiatic promite să livreze cumpărătorilor săi și o mașină atractivă ca și consum. Astfel, din cele patru motorizări disponibile, trei dispun de o cilindree de 1.0 litru și vor putea funcționa cu benzină sau pe sisteme duale flex-fuel cât și bi-fuel. Singura unitate cu patru cilindri este un motor de 1,2 litri, ce funcționează tot pe benzină.
Puterile acestora se situează între 69 și 85 CP, toate având ca punct comun o transmisie manuală cu 5 trepte. Kia va oferi și o cutie automată cu 4 trepte, însă nu a precizat pe care piețe va fi livrată.
Cu emisii de dioxid de carbon ce variază între 95 și 105 g/km, unitățile pe benzină vor putea garanta un consum mediu între 4,2 litri și 5.9 litri la 100 km.