Mazda este prezentă în clasa medie cu unul dintre cele mai reuşite şi fiabile modele disponibile pe piaţa europeană. Versiunea restilizată a vârfului de gamă Mazda 6 îşi rafinează subtil aspectul şi conţinutul tehnologic pentru a anima vânzările unui automobil eclectic, dar practic.
Retuşurile estetice sunt completate de câteva modificări tehnice menite să alinieze modelul de clasă medie la tendinţele actuale din piaţă.
Mazda 6 rivalizează cu Mondeo, Passat şi Insignia, pe un sector extrem de competitiv unde atenţia pentru detalii, dotările tehnologice şi raportul preţcalitate sunt elementele cheie ale succesului.
Pe partea de performanţă, Mazda a căutat să scoată în evidenţă raportul echilibrat dintre dinamică şi consum.
Motorizările, şase la număr, ating standarde mai ridicate de eficienţă, mulţumită optimizărilor realizate pe parte tehnologică. Revizuite complet, unităţile pe benzină de 1,8 litri şi 2,5 litri asigură un consum mai redus.
Propulsoarele diesel de 2.2 litri, de asemenea revizuite, se remarcă prin autonomia oferită, dar şi prin cuplul motor ridicat la turaţii joase. Disponibile în trei variante de putere cu valori cuprinse între 129 şi 180 de cai putere, unităţile diesel dispun de patru cilindri şi ultima generaţie a sistemului de injecţie directă. O noutate în gama agregatelor prezente pe Mazda 6 Facelift este propulsorul pe benzină de 2.0 litri disponibil cu o cutie automată în 5 trepte.
Unitatea înlocuieşte vechiul motor de 2.0 litri, dar vine cu mai mulţi cai putere, cifre de consum mai scăzute şi tehnologia de injecţie directă de combustibil DISI.
Un capitol aparte îl constituie şasiul, direcţia şi suspensiile cărora li s-au adus multiple modificări. Ca atare, Mazda 6 Facelift are o ţinută de drum mult mai sigură la viteze ridicate, o stabilitate îmbunătăţită pe viraje, plus un nivel de confort mult mai mare.
Pe partea de design, schimbările au vizat în principal secţiunea faţă. Aici se regăseşte o nouă grilă motor, spoilerul este revizuit foarte subtil, ca de altfel şi forma farurilor. Linia laterală este retuşată într-o manieră mult mai fluidă, în timp ce spatele maşinii rămâne, în mare, neschimbat. Jantele din aliaj de 17 şi 18 inch, cu un design atractiv, acordă o notă de sportivitate sedanului japonez, ca de altfel şi accesoriile disponibile în diverse puncte ale caroseriei.
Interiorul este mai sărac în noutăţi. Materialele folosite pentru tapiţerie, inserturile cromate din jurul sistemului audio şi climatizării împreună cu finisajele de la nivelul consolei sunt singurele care aduc un aer proaspăt în habitaclu.