Ford se ambiţionează să devină în Europa cel mai important producător de automobile de familie. Cu două monovolume poziţionate într-un sector de top, Galaxy şi S-MAX, plus un viitor model de clasă subcompactă dezvoltat pe baza micului Fiesta, Ford arată dorinţa de a fi cât mai bine reprezentat pe o piaţă concurenţială dominată acum de Citroen şi Opel.
Noul C-MAX, care poartă cu sine evoluţia designului kinetic ce marchează toate modele Ford de câţiva ani încoace, este construit pe platforma de Focus, asigurându-i-se astfel un suport tehnologic avansat.
În echiparea monovolumului intră noi dispozitive de securitate activă şi pasivă alături de diverse sisteme care vor avea rolul de a oferi o ţinută de drum precisă, confort, siguranţă la rulare şi prevenire a incidentelor.
De asemenea, este oferit un sistem de parcare paralelă semi-automat şi dispozitiv de detecţie pentru eliminarea „unghiului mort” din oglinzile laterale, echipamente întâlnite mai frecvent în oferta modelelor premium. Pe lângă acestea se adaugă şi motorizarea 1.6 EcoBoost, ce funcţionează pe benzină, echipată cu injecţie directă de ultimă generaţie.
Amprenta „kinetică” a designului îşi spune din nou cuvântul, exteriorul fiind trasat de linii progresive care respectă dinamica specifică maşinilor Ford. Silueta atletică va fi dublată de conturul plafonului ce ia aspectul unui coupé, în timp ce arhitectura secţiunilor faţă şi spate propun o îmbinare între sportivitate şi funcţionalitate.
Pentru prima oară Ford aduce două versiuni ale monovolumului, C-MAX (5 locuri) şi Grand C-MAX (de 7 locuri), pentru a contra atacurile venite de la Citroen C4 şi Renault Scenic.