Chevrolet va aduce în clasa medie un vehicul care oferă un raport calitate/preținteresant. Malibu va fi la prima prezență în Europa, motiv pentru care debutul trebuie să fie perfect. Vârful de lance al mărcii va ocupa locul lăsat liber de Epica.
Datorită formei şi designului noi ale modelului Malibu, inginerii au reuşit să reducă rezistenţa la înaintare cu 60% comparativ cu modelul anterior. Cu un coeficient aerodinamic apropiat de cel al modelului Volt (0,28), noul Malibu va fi unul dintre cele mai eficiente autovehicule din punct de vedere aerodinamic din toată gama Chevrolet.
Noul Malibu prezintă un design interior inedit, cu postul său de conducere dublu, care creează un mediu ambiant primitor, spaţios şi confortabil. Clienţii pot alege între două variante de motorizare, pe benzină sau diesel cu 4 cilindri, o cilindree de 2,0 litri şi 2,4 litri şi o putere de 164 CP, respectiv 169 CP. În Europa, noul Malibu va fi disponibil atât cu o transmisie manuală, cât şi cu o versiune automată.
Modelul Chevrolet Malibu a fost conceput pentru a concura de la egal la egal în materie de manevrabilitate cu alte modele sedan mai scumpe. Profitând de avantajele oferite de îmbunătăţirea continuă a modelelor premiate din segmentul de autovehicule de dimensiuni medii, inginerii GM au testat şi calibrat modelul Malibu pe drumuri rurale, autostrăzi, precum şi în cadrul centrelor de testare ale companiei din întreaga lume.
Sedanul mai este dotat cu un mecanism de direcţie premium, care oferă o reacţie precisă şi uniformă, precum şi o senzaţie de stabilitate, o suspensie faţă McPherson, o suspensie spate independentă multi-braţ şi un suport al motorului izolat care reduce nivelul de zgomot în habitaclu. Printre sistemele de control al şasiului se numără sistemul de antiblocare la frânare (ABS) cu patru canale, un sistem de control integral al tracţiunii, sistemul de control electronic al stabilităţii (ESC) în viraje, sistemul de distribuţie electronică a forţei de frânare (EBD), sistemul de asistare la frânare (BA), controlul frânării în viraje, sistemul hidraulic de asistare la frânare şi sistemul de control al cuplului.
Autovehiculul va fi prevăzut cu un număr total de opt airbaguri, sistemul de asistare la parcarea cu spatele şi camera video pentru marşarier sunt disponibile pentru nivelurile de echipare medii şi superioare.