Lancia va renaște odată cu creșterea gamei de modele, o promisiune care începe deja să se concretizeze. După relansarea noului Thema, pentru ca anul acesta să revină după ani buni Flavia. Modelul din noua generație este poziționt pe segmentul D, în aceeași branșă cu Mondeo și Passat.
Dimensiunile exterioare asigură în raport cu concurența, confort de primă clasă și cel mai mare spațiu interior.
Vor exista două versiuni: sedan și cabrio.
Noile creații vor avea la bază conceptele omonime revelate în primăvara acestui an și care se bazează estetic pe liniile noului Chrysler 200. Versiunea deschisă beneficiază de un pavilion din pânză ce poate fi acționat electric, în timp ce sedanul este echipat cu geamuri laminate care asigură o mai bună izolare fonică a cabinei.
Interiorul este îmbrăcat cu piele și inserturi fine, ce confirmă tradiția producătorului în materie de calitate.
Lancia nu amintește nimic legat de motorizări, transmisie, sau orice altă tehnologie care are legătură cu performanțele dinamice și de consum. Pentru a compensa lipsa de informații, italienii anunță o varietate impresionantă de dotări standard precum controlul electronic al stabilității – ESC, o serie completă de airbaguri față (multi-stagiu), laterale, controlul tracțiunii – TCS, volan multifuncțional și funcția de pilot automat.
Numele Flavia nu este deloc nou pentru iubitorii mărcii italiene, prima generație fiind produsă între 1961, iar ultima în 1975. În cei 14 ani s-au vândut peste 100.000 de exemplare.