Opel a rezervat la Geneva debutul a trei noi modele. Alături de Mokka și Insignia Biturbo, marca germană a mai prezentat noul Astra OPC, lansat în premieră mondială. Motorul pe benzină de 208 cp cu injecţie directă şi turbocompresor al modelului OPC poate dezvolta un cuplu maxim de 400 Nm şi atinge o viteză maximă de 250 km/h. Este cea mai mare viteză atinsă vreodată de un model Astra.
Suspensia de înaltă performanţă (HiPerStrut) se află printre principalele atracții ale modelului Astra OPC, permiţând autovehiculului să ofere putere fără compromisuri. În combinaţie cu şasiul FlexRide, care dispune de modurile de conducere dedicate Sport şi OPC, modelul Astra OPC oferă o manevrabilitate rafinată.
Setările modului standard asigură un nivel ridicat de confort al autovehiculului, iar modul special sport oferă un plus de agilitate. Setarea OPC transportă şoferii într-o a treia dimensiune. Volanul şi pedala de acceleraţie asigură un răspuns imediat, iar şasiul aduce o manevrabilitate dinamică.
Însă modelul OPC este chiar cu un pas mai în faţă: pe puntea faţă a fost montat un diferenţial autoblocabil mecanic. Acesta oferă modelului OPC și mai multă stabilitate și o manevrabilitate şi tracţiune îmbunătăţite. Cu alte cuvinte, autovehiculul are o aderenţă mai mare la ieşirea în viteză din curbe şi viraje, chiar şi pe carosabil umed.
Modelul Astra OPC dispune şi de un nou scaun tip bucket de înaltă performanţă cu tehnologie de ultimă oră.
Ambele scaune din faţă sporesc experienţa de conducere sportivă şi dinamică datorită unui material revoluţionar cu greutate redusă, poziţiei de şedere mai joase, precum şi unui nivel îmbunătăţit de susţinere laterală. Noua structură a scaunului este mai uşoară cu 45% faţă de una convenţională.
Nici un alt producător auto din lume nu a mai utilizat o foaie din materiale compozite injectată cu material organic într-un autovehicul de serie. Noile scaune oferă până la 18 setări diferite.
Toate tehnologiile OPC noi disponibile doar la Opel au fost supuse la un test de anduranţă de 10.000 de kilometri pe celebrul circuit Nürburgring din Germania. Cei 10.000 de kilometri parcurşi în condiţiile dure ale buclei de nord a circuitului sunt echivalentul a 180.000 de kilometri parcurşi în condiţii normale.