Opel va prezenta două premiere mondiale la această ediţie a Salonului Auto de la Geneva. Noul SUV subcompact Mokka şi noul Astra OPC sunt principalele atracții de la standul mărcii germane. Şi există chiar mai multe motive pentru Opel de a celebra, pe lângă anul aniversar 150: revoluţionarul model electric Ampera cu autonomie extinsă este printre finalistele titlului “Car of the Year”.
Mokka
În ciuda dimensiunii sale de 4,28 metri, Mokka găzduieşte cu generozitate cinci persoane într-o poziţie de şedere ridicată. Modelul combină designul atractiv cu tehnologia inovatoare şi funcţionalităţi upmarket, făcându-le accesibile unui segment mai larg de clienţi. O experienţă dinamică de condus este oferită de trei motoare eficiente, incluzând versiunile de benzină de 115 cp şi 140 cp şi 1 diesel de 130 cp.
Atât tracţiune faţă cât şi integrală sunt disponibile pe noul Opel Mokka. Sistemul de tracţiune integrală asigură un nivel ridicat de stabilitate şi siguranţă, extinzând capacităţile Mokka şi la terenuri mai dificile. Când manevrabilitatea şi tracţiunea sunt supuse testării, sistemul transferă automat putere către roţile din spate. Elemente standard ce cresc experienţa de condus disponibile pe toate versiunile Mokka includ Sistemul Electronic al Stabilităţii (ESC), Controlul Tracţiunii (TC) ca şi Asistarea la pornire din rampă (HSA) şi sistemul de control la deplasarea în pantă (HDC) – ce îmbunătăţesc confortul la condus şi cresc siguranţa pe teren înclinat.
OPC
Cu noul Astra OPC, versiunea high-performance a Astra GTC are premiera mondială la Geneva. Motorul de 280 cp este capabil de cuplu de 400 Nm şi o viteză maximă de 250 km/h. Este prima oară când un Astra atinge o astfel de viteză. Suspensia faţă avansată HiPerStrut de pe Astra OPC este una dintre marile noutăţi, permiţând maşinii să livreze putere fără compromis.
În combinaţie cu şasiul FlexRide, cu tipurile prestabilite de condus “Sport” şi “OPC”, Astra OPC oferă manevrabilitate de vârf.
Astra OPC vine de asemenea cu scaune tip scoică foarte performante, realizate cu tehnologie de vârf. Ambele scaune de faţă cresc experienţa dinamică şi sportivă la condus prin introducerea unui material de ultimă oră foarte uşor, o poziţie de condus mai joasă şi suport lateral crescut. Comparativ cu greutatea unui scaun convenţional, acestea sunt cu 45% mai uşoare.