Hyundai prezintă noua evoluție a unuia dintre cele mai bine vândute modele ale sale la nivel european. i20 beneficiază de un prim facelift, asigurând creşterea eficienţei şi îmbunătăţirea performanţelor. Clienţii români pot opta pentru două versiuni de motorizare Euro 5: benzină 1.2 litri DOHC 78 CP şi diesel 1.4 CRDi 75 CP.
i20 Facelift adoptă tehnologii de ultimă generaţie şi preia linii de design specifice noii game ‘i’ Hyundai.
Iluminarea interioară în nuanţe de albastru asigură vizibilitate optimă, în timp ce elemente precum mânerele uşilor cu finisaj cromat şi schimbătorul de viteze restilizat adaugă farmec aspectului interior.
Tehnologiile de tip eco au fost de asemenea revizuite. Deflectorul pentru aripile roţilor spate a fost adăugat la lista dotărilor pentru varianta i20 în 5 uşi, asigurând o aerodinamică sporită şi diminuarea frecărilor în mişcare. Atenţie a fost acordată şi exteriorului i20, care este acum finisat cu vopsea pe bază de apă, proces adoptat pentru minimizarea impactului asupra mediului.
Dotările suplimentare includ capota izolată – pentru reducerea zgomotului specific motorului şi eficientizarea termică, - semnalizator dispus pe oglinzile laterale, Bluetooth cu recunoaştere vocală sau comenzi audio pe volan. Pilotul automat poate însoţi variantele de motorizare diesel i20.
Proaspătul i20 Facelift prezintă integral motorizări Euro 5 şi emisii CO2 reduse cu 6% comparativ cu modelul precedent. Folosind uleiuri de motor recomandate de către producător, motorizarea 1.2 litri benzină atinge valoarea de 119 g/km CO2, în timp ce versiunea diesel prezintă emisii de 109 g/km.
Şi locaţia de producţie a modelului i20 a fost schimbată, noua versiune în 5 uşi fiind importată din Izmit, Turcia.