Range Rover este gata să impresioneze cu noile sale performanțe dinamice și de consum. Imediat după apariția versiunii restilizate, britanicii au făcut o schimbare majoră la partea de motorizare, oferind un turbodiesel mai harnic dar și mai pritetenos cu mediul.
Noul TDV8 primește și o transmisie modernă, o cutie automată cu 8 trepte, un sistem twin-turbo, dar și padele care facilitează schimbarea comodă a treptelor de viteză.
Pe piața românească versiunea diesel Range Rover este disponibilă cu patru nivele de echipare: HSE, Vogue, Vogue SE, și Autobiography.
Cu toate că are o cilindree mai mare, putere crescută și un cuplu motor mai ridicat, acest motor se remarcă printr-un consum mai mic. Practic, acesta este cu 10% mai scăzut decât al unității de 3,6 litri.
Unitatea diesel TDV8 este cel mai puternic agregat diesel montat vreodată pe un Range Rover, dar totodată și cel mai economic de până acum. Consumul mediu de carburant pentru noul Range Rover TDV8 se cifrează la 9,4 litri la 100 kilometri, în timp ce emisiile de dioxid de carbon sunt de 253 g/km, cu 18% mai mici decât la precedenta versiune diesel.
Scăderea se datorează optimizării injecției și prezenței la partea de transmisie a unei noi cutii automate cu 8 trepte. Aceasta poate fi acționată de pe volan cu ajutorul unor padele
Noul propulsorul TDV8 generează cu 15% mai multă putere, oferind 313 cai putere, și un cuplu motor maxim de 700 Nm, disponibil în plaja 1.500 – 3.350 rpm.
În mod evident resursele de care dispune unitatea de 4,4 litri generează o răspuns dinamic, mult mai adecvat pentru un SUV: accelerație de la 0 la 100 km/h în 7,8 secunde şi viteză maximă de 210 km/h.
Range Rover TDV8 aduce cu sine și o paletă de culorii mai vii pentru exterior, două nuanțe, Albastru Baltic și Alb Alaska, urmând să îmbrace formele spartane ale caroseriei.