BMW caută să-şi mulţumească şi clienţii care vor de la o limuzină nu doar confortul şi calitatea intrinsecă, ci şi suficientă putere care să imprime un comportament sportiv. Versiunea 760i vine să împlinească acest ultim deziderat pe care marca germană şi-a construit o reputaţie extraordinară.
Animat de unicul motor V12 disponibil la Seria 7, modelul este capabil de prestaţii cu adevărat uimitoare pentru un sedan din segmentul superior: demaraj 0-100 km/h în doar 4,6 secunde şi viteză de vârf limitată electronic la 250 km/h. Propulsorul cu o capacitate cilindrică de 6000 cmc este construit în întregime din aluminiu şi dispune de cele mai noi tehnologii în materie de injecţie directă şi distribuţie variabilă, fără de care BMW 760i nu ar fi fost capabil să consume şi să emită mai puţin, oferind în acelaşi timp prestaţii de nivel sportiv.
La acestea se adaugă şi sistemul twin-turbo ale cărui merite în ecuaţia performanţei nu pot fi negate. Modelul Seria 7 cu motor V12 dezvoltă 544 de cai putere şi un cuplu maxim de 750 Nm. Comparativ cu precedenta versiune 760i (putere dezvoltată 445 CP - cuplu maxim de 600 Nm), cea actuală asigură un consum cu 4,5% mai redus, în ciuda faptului că are 99 de cai putere în plus şi un cuplu mai mare cu 150 Nm.
Agregatul este cuplat la noua transmisie automată cu 8 rapoarte dezvoltată de ZF special pentru versiunea 760i, care asigură maximum de confort la schimbare treptelor de viteză, sportivitate şi nu în ultimul rând eficienţă în consum. În ciuda faptului că furnizează mai multă putere, noul motor V12 se mulţumeşte cu mai puţin carburant, consumul mediu anunţat de producător fiind de 12,9 litri la 100 de kilometri parcurşi. Rezervorul acestei versiuni dispune de o capacitate de 88 de litri.
Cu excepţia motorului, varianta de top a Seriei 7 se diferenţiază de restul modelelor din gamă prin câteva modificări aplicate exteriorului, ce o individualizează oarecum. Grila este subtil revizuită, jantele din aliaj, 19 inch, au un design unic, terminaţiile eşapamentului sunt duble, iar sigla V12 amprentează spatele şi partea laterală a maşinii.
Nici interiorul nu a scăpat neatins, acesta evidenţiindu-se prin ornamentele din oţel inoxidabil prezente pe uşi, inserturile din lemn de nuc şi pielea care acoperă plafonul şi bordul. În rândul echipamentelor BMW 760i primeşte un sistem de navigaţie cu GPS, climatizare automată cu patru zone, închidere automată a uşilor, pilot automat cu sistem de frânare automată, suspensii pe pernă de aer, sistemul electronic antirăsturnare, de stabilitate şi dinamică a condusului, plus sistemul de control al suspensiilor.