Peugeot nu va lăsa rivalilor săi plăcerea de a domina în clasa compacta. Prezența versiunii îmbunătățite 308 vine să aducă un suflu proaspăt și o imagine nouă a unui model foarte apreciat în Franța. Linia exterioară la 308 Facelift vine cu unele modificări de substanță, în principal la secțiunea frontală.
Un aspect diferit au primit barele de protecţie, grila, farurile și proiectoarele. Partea din spate își păstrează vechiul design având același spoiler cu difuzor integrat, singurele noutăți fiind bara cromată de pe ușa portbagajului, stopurile cu o suprafață mai transparentă și elementul ce unește bara de protecție cu aripa spate.
În cabină, francezii au operat schimbări mai puține, dar vizibile pentru clienții de 308. Bordul vine cu plastice noi și calitative, la fel ca și tapițeria sau materialul de pe panelul ușilor.
308 Facelift este disponibil cu o gamă de 11 culori pentru caroserie.
Gama de motorizări rămâne în mare parte aceeași ca și la vechiul model. Sunt patru versiuni pe benzină cu puteri între 98 și 200 CP, și patru diesel ce dezvoltă între 92 și 163 CP.
Peugeot introduce și o versiune super-economică 308 e-HDi, dotată cu un motor turbodiesel de 112 CP și o cutie manuală cu 6 trepte ce va consuma 3,7 litri/100 km. Pe piața europeană va ajunge în vara acestui an, prețul urmând să fie comunicat în preajma lansării.
Pentru prima oară sistemul start-stop figurează ca element standard, acesta fiind regăsit atât pe versiunile diesel cât și pe benzină. O altă noutate sunt luminile diurne cu LED, integrate în lămpile farurilor cu un design complet schimbat.