Infiniti și-a propus să vândă anul acesta 2.000 de modele, cifră extrem de modestă raportată la performanțele rivalilor BMW și Mercedes-Benz. Pentru a-și spori vânzările, divizia premium Nissan trebuie să acopere mai multe segmente, în special pe cele care atrag vânzări consistente. Un automobil de oraș este exact ceea ce le lipsește japonezilor, care pregătesc deja un prototip care va surprinde prin numeroase aspecte.
”Anul acesta vom arăta un concept care va fi foarte special și foarte diferit”, spune surse din interiorul companiei japoneze. “Este o mașină mică, dar nu ceea ce te-ai putea aștepta”.
Potrivit acelorași surse, care au dorit să-și păstreze anonimatul, mașina de studiu va sugera prin detaliile sale faptul că este pregătită pentru a intra în fabricație.
Partea de design va fi realizată la centrul de creație de la Londra, în timp ce suportul tehnic ar putea fi împrumutat de la viitorul Mercedes B-Klasse. Recenta colaborare dintre Renault/Nissan și Daimler prevede furnizarea de platforme și propulsoare către grupul franco-nipon, astfel că utilizarea lor este foarte probabilă în contextul reducerii costurilor de dezvoltare.
Conceptul, un viitor hatchback-coupe cu trei uși – după cum indică sursele, este programat să apară în luna martie la Geneva, în timp ce versiunea de serie ar putea fi prezentată peste cel mult un an.