Chevrolet a vândut 4,76 de milioane de autovehicule în întreaga lume şi a stabilit un record mondial în materie de vânzări, aducând vânzările globale ale General Motors la peste 9 milioane de unităţi, cu 7,6% mai mult decât în 2010. Chevrolet a vândut cel mai bine în Statele Unite, înregistrând 1.775.812 de unităţi vândute, cu peste 13% mai mult decât în 2010.
În China a avut vânzări record de 595.068 de unităţi, cu 9,5% mai mult comparativ cu anul precedent. Celelalte pieţe în care a înregistrat creşteri semnificative față de anul precedent sunt: Vietnam (79%), Rusia (49%), Turcia (30%) şi Germania (21%).
„Chevrolet a înregistrat o creştere impresionantă atât în ţările dezvoltate, cât şi în cele în curs de dezvoltare, datorită noii game variate de produse care satisface nevoile diferite ale cumpărătorilor din întreaga lume”, a declarat Dan Akerson, Preşedinte şi Director Executiv al GM.
Chevrolet îşi face simţită prezenţa pe piaţa internaţională prin comercializarea unor autovehicule precum Cruze, Aveo (Sonic) şi Spark, Malibu, modelul complet nou de dimensiuni medii comercializat la nivel global, variantele crossover şi camionetele precum Orlando, respectiv Colorado, toate acestea fiind concepute pentru diverse condiţii de trafic şi pentru preferinţele variate ale clienţilor din întreaga lume.
Sedanul compact Cruze este liderul mărcii în materie de vânzări globale cu peste 670.000 de unităţi vândute în 2011, fiind modelul cu cele mai multe autovehicule vândute în întreaga lume, numărul depăşind 1,13 milioane de la lansarea sa din 2009. În 2011, Chevrolet a fost cea mai bine vândută marcă de autoturisme din Statele Unite, aceasta datorându-se în mare parte succesului înregistrat de modelul Cruze.
„Nu încape nici o îndoială în ceea ce priveşte faptul că portofoliul Chevrolet a reprezentat un catalizator pentru succesul nostru din întreaga lume”, a declarat Tim Lee, Preşedinte al GM International Operations. „Lansarea mărcii Chevrolet în Coreea de Sud, coroborată cu creşterea extraordinară a vânzărilor în China şi în celelalte regiuni în care suntem prezenţi, reprezintă o dovadă a faptului că Chevrolet devine prima opţiune pentru clienţii din întreaga lume.”
Cele mai mari pieţe ale companiei în 2011 au fost China şi Statele Unite, acolo unde GM este lider de piaţă în ambele ţări.