Chevrolet poate intra în bătălia pentru un loc de top în cel mai important segment auto din Europa. Deși clasa mașinilor de oraș este aprig disputată, brandul american este optimist în privința șanselor sale cu noul Aveo. Clienţii vor aprecia calitatea materialelor utilizate în interior, designul tineresc, dar și prețul accesibil.
Modelul vine cu o gamă de motorizări care include motoare pe benzină cu patru cilindri şi motoare diesel, acestea încorporând cele mai recente tehnologii precum sincronizarea variabilă a supapelor, dublu sistem de distribuţie variabilă continuă a camelor şi sistemul de injecţie de carburant common rail pentru unităţile diesel.
Gama motoarelor pe benzină este alcătuită din două versiuni de 1,2 litri (de 70 CP şi de 86 CP), o unitate de 1,4 litri (100 CP) şi una de 1,6 litri (115 CP). O noutate absolută la capitolul propulsie va fi apariția versiunilor diesel. Chevrolet pune în vânzare două modele diesel cu unități de 1,3 litri ce vor genera 75 CP şi 95 CP.
Prima transmisie automată cu 6 trepte de viteză marca Chevrolet disponibilă pentru un autovehicul de mici dimensiuni va fi oferită pe majoritatea pieţelor ca dotare opţională pentru Aveo 1.4 şi 1.6.
Transmisiile manuale au 5 sau 6 trepte de viteză, în funcţie de motorul ales.
Aveo a fost conceput să ofere o manevrabilitate antrenantă, o caracteristică datorată parţial structurii integrale a caroseriei rezistente (BFI), în cadrul căreia a fost obţinută o rigiditate torsională înaltă.
Şasiul noului Aveo a fost adaptat cu fineţe pentru a satisface gusturile europenilor printr-un raport între suspensie şi manevrabilitate care combină confortul cu viteza de reacţie.
Sistemul de servodirecţie electronică (EPS), controlul electronic al stabilităţii (ESC) şi frânele ABS sunt dotări standard.
Noul Aveo este mai lung şi mai lat decât modelul actual, ceea ce îi asigură un interior spaţios şi un volum de încărcare care se numără printre cele mai competitive din clasa sa.