Audi îşi concentrează atenţia pe gama TT ce va include, pe lângă versiunile cunoscute, şi un model mai deosebit. Germanii sunt din nou în centrul atenţiei şi anunţă că prototipul TT Clubsport Quattro va intra în producţia de serie.
După ce a prezentat primele imagini şi informaţii cu mașina concept, producătorul de automobile premium reconfirmă decizia de a introduce în producţia de serie noul TT Clubsport Quattro.
În ciuda unui climat economic defavorabil, Audi diversifică paleta de automobile cu un al doilea cabriolet, însă oficialii mărcii susţin că au decis să dea undă verde, deoarece modelul de faţă este unul rentabil în condiţiile în care vorbim practic de un TT Roadster cu mici modificări, care nu a necesitat prea multe investiţii. Mai mult decât atât, varianta TT Clubsport va fi comercializată ca o versiune exclusivă, numărul exemplarelor care vor ajunge pe piaţă fiind limitat la câteva mii de bucăţi.
Decapotabila are tracţiune integrală şi se remarcă prin faptul că dispune de un acoperiş retractabil, echipat cu bare de siguranţă mari şi un parbriz înalt.
La exterior se evidenţiază prin grila frontală ce include finisaje de culoare închisă, faruri cu tehnologia LED şi un deflector spate ce adăposteşte două evacuări cromate.
Interiorul vine dotat cu sistem audio marca Bose, scaune sport din piele, un volan cu un design nou şi inserţii din aluminiu aplicate pe portiere şi padele. Din punct de vedere tehnic, nu avem parte de surprize. TT Clubsport Quattro este echipat cu un sistem de frânare performant preluat de la versiunea sportivă TTS şi animat de un propulsor supraalimentat, de 2.0 litri TFSI ce dezvoltă 300 de cai putere.
Propulsorul de factură turbo, pe injecţie, este cuplat la o transmisie automată de tip S-tronic cu dublu ambreiaj. Sistemul de frânare include discuri ventilate de 340 mm pe faţă şi 310 mm pe spate.