Nissan a reușit să umbrească renumele multor nume grele din liga mașinilor rapide, folosindu-se de un model care a bătut recordul circuitului Nurburgring. Unii l-au supranumit Godzilla, însă numele său real este GT-R, bolidul care a intrat în Cartea Recordurilor pentru cel mai rapid demaraj efectuat de un coupe de 2 locuri.
Au trecut numai doi ani de la apariția sa și Nissan se gândește deja la o versiune cu numeroase îmbunătățiri regăsite pe modelul 2012.
Schimbările operate la exterior pot fi numărate pe degete, însă în ciuda acestui fapt acestea reușesc să pună și mai bine în evidență trăsăturile lui GT-R.
Designerii s-au aplecat asupra componentelor care pot juca un rol important în aerodinamica mașinii, astfel că spoilerul față beneficiază de câteva retușuri, în timp ce grila motor afișează un aspect mai dinamic. Fusta din plastic negru de sub spoiler este nouă, la fel ca și tehnologia LED încorporată de luminile de poziții frontale.
Capota, ce prezintă un desen cu nervuri trasate ceva mai agresiv și două fante de aer în partea superioară, va masca o motorizare V6 de 3,5 litri optimizată pentru un plus de performanță.
GT-R Facelift aduce în partea posterioară un deflector cu forme mai proeminente care dispune acum și de o lampă stop. Grila de tip fagure este înlocuită cu trei lamele, fluidizarea curenților de aer fiind astfel mai precisă. Spoilerul posterior este redesenat, noul eleron reușind o apăsarea aerodinamică cu 10% mai bună decât la modelul actual.
Coeficientul aerodinamic scade de la 0,27 la 0,26, la fel ca și masa mașinii care va cântări cu 12 kg mai puțin adică fix 1.700 de kilograme.
Eșapamentul cromat cu două țevi rotunde pe fiecare parte este păstrat în meniu, în schimb Nissan livrează un nou set de jante din aliaj, care vin să întregească imaginea de ansamblu a sportivului coupe.