Rolls-Royce o duce mai bine pe timp de criză decât înainte de instaurarea acesteia. Faptic vorbind, vânzările mărcii au intrat pe o pantă ascendentă, deși previziunile analiștilor erau destul de sumbre. Nou-venitul Ghost se dovedește a fi gura de oxigen pentru producătorul de automobile de lux aflat sub protectoratul BMW, un model care a reușit să insufle încredere.
Deși costă peste 200.000 de euro, fastuosul Ghost a stârnit mult mai mult interes decât vârful de gamă Phantom.
Comenzile venite din întreaga lume au depășit anul acesta 1.200 de exemplare, iar producția a crescut de cinci ori.
Limuzina construită pe platforma Seriei 7 începe să devină un model de volum pentru prestigioasa marcă, două din trei mașini asamblate la uzina din Goodwood fiind exemplare Ghost. Prețul său, dimensiunile și luxul comparabil cu cel al lui Phantom au fost suficiente motive pentru a atrage un nou portofoliu de clienți în curtea celor de la Rolls-Royce.
În ciuda rezultatelor remarcabile, Rolls-Royce este departe de performanțele reușite de principalul său concurent pe piața mașinilor de lux. În primele nouă luni ale anului curent, Bentley a fabricat 4.100 de modele, dublu față de Rolls-Royce, grație gamei Continental, care și-a lărgit în permanență câmpul de influență prin lansarea de noi versiuni de lux sau sportive.