Fiat este cel mai mare producător de automobile de clasă mică din Europa, statut pe care îl deține și în America de Sud sau Africa. Aici printre liderii segmentului supermini se numără și Uno, vehicul scos din fabricație la uzina din Torino în 1994 și înlocuit cu Punto.
Noua generație, a patra, este destinată clienților Brazilia și Argentina.
Compania italiană nu a precizat intențiile sale cu privire la o posibilă relansare în Europa, gama fiind deja completă relansarea lui Uno putând conduce la o canibalizare a modelelor de succes Punto/Punto Evo și Panda.
În Brazilia, noul Fiat Uno este livrat în trei versiuni de caroserie: Mille Economy, Uno Furgao and Fiorino Furgao.
Fiecare dispune de trei linii de echipare și o gamă de motorizări ce include atât unități pe benzină cât și benzină/GPL. Clienții vor putea alege între unitatea de 1.0 litru de 75 cai putere și 1.4 litri de 85 cai putere. Varinatele pe GPL oferă 73, respectiv 88 cai putere. Transmisia este aceeași pentru toate propulsoarele, o cutie manuală cu 5 trepte.
Dimensiunile exterioare au crescut, iar odată cu ele și nivelul de confort. Noul Uno este cu câțiva milimetri mai mare decât un Fiat 500 acesta măsurând 3.770 mm lungime, 1.643 mm lățime și 1.490 de mm înălțime.
Uno este inclus în clubul celor mai bine vândute automobile de orașdin toate timpurile. Cele peste 8 milioane de exemplare livrate până în prezent așează modelul italian în vârful clasamentului, în fața lui Peugeot 206 și Ford Fiesta.
Prima generație Uno a fost lansată în 1983 ca înlocuitor al celebrului 127. Fiat l-a produs fără întrerupere până în 1994 când modelul a ieșit de pe piața europeană dar a continuat să existe în Brazilia, Argentina, Polonia, India și Maroc.