Bugatti avansează spre noi segmente de piață în încercarea de a câștiga mai mulți clienți, dar și de mai multe beneficii pe partea de imagine. O limuzină sport era exact ceea ce lipsea producătorului exclusivist, care confirmă planurile sale referitoare la prima sa mașină de patru locuri din ultimii 70 de ani.
Vor fi produse doar 300 de exemplare, la fel ca și în cazul mult mai celebrului Veyron.
Galibier va beneficia de un şasiu şi o caroserie cu o compoziţie din fibră de carbon şi aluminiu, care ajută la creşterea rigidităţii şi la reducerea semnificativă a greutăţii şi implicit a consumului.
Cu o lungime de peste 5 metri, mașina va putea găzdui în condiții de confort maxim patru persoane.
Chiar dacă împrumută elemente de design şi motorizarea W16, luxosul Bugatti nu va fi nici pe departe la fel de extrem ca Veyron. Propulsorul este ceva mai „cuminte”, având „doar” 800 de cai putere, faţă de 1001, cât deţine Veyron.
Imensele resurse ale agregatului cu o cilindree de 8.0 litri sunt repartizate ambelor punţi prin intermediul unui sistem de tracţiune integrală. Cutia de viteze care face legătura între roţi şi motor, un sistem automat cu 8 trepte, trebuie să facă faţă acceleraţiilor extrem de agresive, în timp ce frânele din carbon ceramic au datoria să oprească eficient şi la timp luxosul automobil ce cântăreşte două tone.
Limuzina Galibier va sosi peste patru ani și va costa peste 1,2 milioane de euro.