Ford se ambiţionează să devină în Europa cel mai important producător de automobile de familie. Cu două monovolume poziţionate într-un sector de top, Galaxy şi S-MAX, plus un viitor model de clasă subcompactă dezvoltat pe baza micului Fiesta, americanii arată dorinţa de a fi cât mai bine reprezentați pe o piaţă concurenţială dominată acum de Citroen şi Opel.
Noul C-MAX este alternativa Ford pentru modele precum Opel Zafia și Volkswagen Touran. Monovolumul construit pe baza Focus va fi disponibil din luna august la un preţ de pornire de peste 20.000 de euro.
A doua generație introduce o serie întreagă de noi sisteme care vor evoca progresele făcute şi în acest segment, C-MAX fiind unul din cele mai avansate modele din punct de vedere tehnologic. De exemplu, în echiparea monovolumului intră noi dispozitive de securitate activă şi pasivă alături de diverse sisteme care vor avea rolul de a oferi o ţinută de drum precisă, confort, siguranţă la rulare şi prevenire a incidentelor.
De asemenea, este oferit un sistem de parcare paralelă semi-automat şi dispozitiv de detecţie pentru eliminarea „unghiului mort” din oglinzile laterale, echipamente întâlnite mai frecvent în oferta modelelor premium. Pe lângă acestea îşi face apariţia şi motorizarea 1.6 EcoBoost, ce funcţionează pe benzină, echipată cu injecţie directă de ultimă generaţie.
Amprenta „kinetică” a designului îşi spune din nou cuvântul, exteriorul fiind trasat de linii progresive care respectă dinamica specifică maşinilor Ford.
Silueta atletică va fi dublată de conturul plafonului ce ia aspectul unui coupé, în timp ce arhitectura secţiunilor faţă şi spate propun o îmbinare între sportivitate şi funcţionalitate.
Pentru prima oară, C-MAX este disponibil în versiunile cu 5 și 7 locuri.