Chevrolet își completează oferta în segmentul compact cu versiunea hatchback a popularului Cruze. Modelul va oferi clienţilor stilul şi versatilitatea unui autovehicul cu cinci uşi, păstrând calităţile modelului sedan. Având designul expresiv al mărcii Chevrolet, modelul Cruze hatchback îmbină un habitaclu elegant şi cel mai mare spaţiu interior din segmentul său cu o gamă de motoare diesel sau pe benzină eficiente.
Prețul de bază pentru piața românească este fixat la 9.550 euro cu TVA, prețcare include și primele de casare aferente.
Exteriorul modelului Cruze hatchback inspiră dinamism şi energie cinetică gata să se dezlănţuie. Principalele trăsături de design care subliniază această senzaţie sunt linia fluidă a acoperişului, linia umerilor uşor adâncită, concavă, precum şi farurile, cu carcasele lor ascuţite, ca de săgeată. La interior, modelul Cruze prezintă un design cursiv al habitaclului, cu un spaţiu generos şi un nivel sporit de versatilitate.
Capacitatea de depozitare este de 413 litri cu scaunele ridicate şi pasagerii din spate se bucură de un spaţiu de 974 mm pentru zona capului. Rabatarea scaunelor în faţă în raport 60:40 creşte capacitatea de depozitare la 883 litri.
Sunt disponibile trei tipuri de motoare, două pe benzină şi unul diesel. Versiunile pe benzină de 1,6 litri dezvoltă o putere de 124CP și cele de 1,8 litri 141 CP, având un consum de 6,6 litri/100 km, iar dieselul dezvoltă o putere de 163 CP la o turaţie de 3.800 rpm, atingând o viteză maximă de 205 km/h cu o transmisie manuală şi necesită 8,5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Toate motoarele sunt compatibile atât cu o transmisie manuală, cât şi cu o transmisie automată cu şase trepte de viteză.
Structura modelului Cruze hatchback se aseamănă foarte mult cu cea a variantei Cruze sedan, care a obţinut 5 stele la testele de siguranţă NCAP.
A fost integrată o gamă de sisteme electronice în vederea prevenirii accidentelor. În situaţii de urgenţă, controlul electronic al stabilităţii (ECS), sistemul de control al tracţiunii (TCS) şi sistemul de frânare anti-blocare (ABS) cu distribuţie electronică a forţei de frânare (EBD) se vor activa pentru a-l ajuta pe şofer să menţină autovehiculul pe carosabil şi a-l asista în caz de frânare bruscă sau manevre de accelerare dificile.
Cele 6 airbaguri împreună cu cele cinci centuri de siguranţă cu prindere în trei puncte sunt comandate de modulul de detectare şi diagnoză (SDM), un dispozitiv interconectat cu senzorii integraţi în bara de protecţie din faţă şi montantul B.