Dacia s-a clasat pe locul al doilea într-un studiu al satisfacţiei posesorilor de vehicule din Germania realizat de JD Power şi revista germană Auto Test. Marca românească a obţinut un punctaj de 836 de puncte din 1.000, fiind la egalitate cu BMW.
Astfel, Dacia a reușit să se poziționeze în fața companiei-mamă Renault, dar și în fața unor mărci precum Ford, Skoda, Volkswagen și Toyota. Supriza cea mai mare este însă surclasarea unor branduri premium precum Audi, Lexus și Volvo, în același top al satisfacției clienților germani.
Dacia Logan s-a poziţionat pe locul al doilea în clasamentul modelelor de clasă mică.
Compania de cercetare a pieţei JD Power a măsurat nivelul de satisfacţie a clienţilor în funcţie de patru criterii-cheie: atractivitatea vehiculului (performanţă, design, confort); calitate şi fiabilitate; costuri de întreţinere (consum, poliţe de asigurare, costuri de reparaţii) şi calitatea serviciilor reparatorilor agreaţi.
Studiul a fost realizat în perioada mai-iulie 2011, pe baza a 16.330 de interviuri online cu clienţi care au deţinut un vehicul timp de aproximativ doi ani. Au fost evaluate modelele a 25 de mărci, acoperind toate clasele auto.
Dacia a intrat pentru prima dată în studiul JD Power în anul 2009, obţinând poziţia 13 din 27. Rezultatele înregistrate anul acesta demonstrează că marca românească a avut cel mai mare ritm de creştere în raport cu ceilalţi constructori. Această performanţă a fost rezultatul Planului de Excelenţă Renault în domeniul calităţii, ale cărui măsuri au fost aplicate şi pe platforma industrială de la Mioveni.