Skoda bifează două reușite pe piața românească în prima jumătatea a anului curent. Modelul Octavia a devenit cel mai bine vândut automobil de import, grație celor 2.037 de unități comercializate în perioada ianuarie – iunie 2011. Totodată, marca cehă ocupă locul secund în topul producătorilor de automobile de pe piața locală cu vânzări de peste 3.800 de unități.
„Skoda Octavia a fost dintotdeauna un model foarte apreciat şi cerut de cei care îşi doresc un automobil fiabil, rezistent şi cu un design elegant. Aceste rezultate confirmă valoarea şi popularitatea modelului, precum şi încrederea pe care cumpărătorii noştri o au în marca Skoda”, afirmă Vlad Rusu, director de marcă Skoda.
Performanța îi permite Octaviei să se poziționeze în fața a două modele foarte apreciate în ultimii ani de clienții români, subcompactul Renault Clio (1.561) și Volkswagen Golf (1.459). Cele peste 2.000 de modele vândute de Skoda în primul semestru din România, nu includ și cele 611 unități Octavia Tour livrate în aceeiași perioadă.
În iunie, Octavia a fost al doilea cel mai bine vândut automobil de import din România, numărul unităților livrate fiind de 417.
Potrivit datelor publicate de APIA, în primele șase luni ale anului în România s-au vândut 30.510 noi modele de import și 12.714 noi modele de proveniență autohtonă.