Peugeot vrea să fie cât mai aproape de Audi, atât prin calitate, cât şi prin oferta de produse. Francezii vânează segmentul acoperit de versiunile modelului TT, cel mai bine vândut coupe premium al momentului. Acum se dezvoltă și o versiune decapotabilă RCZ, în speranța de a atrage și segmentul de clienți care preferă mașinile compacte cu pavilion retractabil.
Versiunea de bază va fi echipată cu o motorizare 1.6 THP de 156 de cai putere, în timp ce modelul de top va beneficia de serviciile unităţii 1.6 THP de 200 de cai putere dezvoltată împreună cu partenerii de la BMW. Cu acest propulsor cabrioletul va fi capabil să demareze de la 0 la 100 km/h în mai puţin de 8 secunde, iar viteza maximă să ajungă la 230 km/h.
Ulterior va fi introdus şi un motor turbodiesel de 163 de cai putere, dotat cu filtru de particule, cu un consum mediu de 5,3 litri la 100 km şi emisii de 139 grame de dioxid de carbon pe kilometru. Surse din interior au precizat că o versiune hibridă diesel-electic, ce va figura şi pe viitorul 3008 Hymotion, este inclusă pe lista lansărilor.
Cuplate la o transmisie automată cu 6 trepte, propulsoarele vor putea oferi reprize dinamice adecvate regimului de lucru cu turaţii de ieşire mari sau medii.
Decapotabila, ce se anunţă un veritabil rival pentru TT Roadster, va prelua integral designul şi motorizările de la coupe, însă datorită modificărilor specifice impuse de pavilionul mobil, spaţiul pentru bagaje va fi redus.
RCZ Cabrio nu va fi dotat cu acoperiş din metal, ci cu pavilion textil, clasicul fiind preferat în detrimentul modernului. Aici, însă, va fi nevoie de o structură mai rigidă pentru caroserie, care va atrage cu sine o masă mai ridicată.