Volkswagen și-a surprins în mod plăcut clienții, după ce a adoptat în ultima perioadă de timp o politică de prețuri atractive. O altă surpriză este și livrarea înainte de data promisă a noilor modele pe piețele europene. Este și cazul versiunii restilizate Tiguan, care a sosit mai devreme cu două săptămâni în țara noastră, primele exemplare ajungând și la dealerul local AutoMitric.
Clienții pot observa pe viu noutățile versiunii îmbunătățite Tiguan, de la evoluția aspectului exterior la ținuta de drum, iar în curând vor putea solicita testarea acestuia.
Prețurile de lansare pornesc de la 22.631 euro cu TVA pentru versiunea Tiguan Track&Fun cu motorizarea 1.4 TSI de 122 cai putere. Modelul cel mai scump din ofertă costă 32.643 euro cu TVA și este o versiune 2.0 TSI de 210 CP cu cutie DSG în 7 trepte.
Spre deosebire de modelul anterior, disponibil cu 3 linii de echipare, Tiguan Facelift primește cu una mai mult. În plus, Volkswagen renunță la denumirile clasice în favoarea unor combinații care evocă spiritul modelului german: Trend&Fun, Track&Field, Sport&Style, Track&Style. La partea de motorizare clienții români pot alege din 7 unități, 2 diesel și 5 benzină, toate cu injecție directă cu valori între 122 și 210 cai putere.
Tiguan Facelift oferă standard aer condiționat, frână electronică cu funcție Auto Hold, faruri ceață care îmbunătățesc iluminarea în curbe, un pachet complet pentru menținerea stabilității, ce include programul electronic ESP alături de alte trei sisteme EDS, ASR și EDTC. La acestea se adaugă 6 airbaguri, față, spate, laterale și centurile pretensionate în 3 puncte și asistentul pentru urcarea în rampă, foarte util pe porțiunile înclinate atunci când mașina tinde spre înapoi.
În funcție de echiparea aleasă, modelul poate avea sistemul de detecție al oboselii, suspensie cu reglare adaptivă, sau sport, faruri bi-xenon, volan din piele, geamuri laterale și lunetă cu tentă fumurie – care permit o absorbție a luminii în proporție de 65%, lumini dinamice, avertizor părăsire banda de rulare, scaune sport, martor presiune pneuri prin senzorii ABS, ornamente cromate și jante de 18 și 19 inch.
Sub aspect estetic, cele mai importante modificări sunt prezentate de secţiunea frontală, ce va expune blocuri optice angulare cu o formă apropiată celor de pe Golf VI. Grila este îngustată şi alungită, iar spoilerul retuşat pentru a reda o imagine mai proaspătă.
Exteriorul suferă schimbări insesizabile la nivelul capotei şi profilului, dar primește câteva culori noi. Cu mici excepții, interiorul este identic modelului anterior, singurele schimbări notabile se observă la ecranul computerului de bord și tapiţerie. Pentru prima oară Tiguan dispune de un sistem de lumini diurne şi un calandru retuşat.