Nissan a dat mari bătăi de cap unor constructori precum Porsche sau Corvette, după lansarea celui de-al doilea model sportiv. Apariția lui GT-R a scuturat serios reputația numeroaselor modele faimoase, după ce acesta a bătut recordul pe un tur de circuit la Nurburgring. Acum a sosit vremea ca sportiva de top a japonezilor să primească o versiune de top, mai luxoasă dar și mai agresivă.
Denumită Egoist aceasta a fost creată pentru a atinge un nou nivel al exclusivității.
Exteriorul este identic versiunii restilizate GT-R, care nu de mult timp și-a făcut apariția și în Europa. Elementele care îl diferențiază de modelul normal sunt bara de protecție față, difuzorul spate, pragurile laterale.
Interiorul se remarcă printr-o gamă de materiale de o calitate deosebită, disponibile în mai multe culori. Inserturile din carbon și pielea furnizată de specialiștii germani de la Seton Leather care acoperă scaunele sunt principalele noutăți din cabina ce poate găzdui doar două persoane.
Schimbări semnificative s-au adus la șasiu, motor și aerodinamică, pentru ca GT-R Egoist să nu fie percepută ca o oarecare variantă sport.
Motorul noului GT-R Egoist dezvoltă 530 de cai putere, cu 55 mai mult decât vechiul GT-R. Unitatea turbo pe benzină și-a păstrat cilindreea de 3,8 litri, cât și configurația V6. Cuplul motor maxim crește și el de la 588 la 612 Nm, iar coeficientul aerodinamic este îmbunătățit cu o unitate.
Nissan afirmă că a reuşit să obţină şi o scădere a consumului şi emisiilor poluante.
Sistemul Launch Control a fost revizuit pentru a nu crea din nou probleme cutiei de viteze.
Jantele de 20 inch ce încalță pneuri Dunlop SP Sport Maxx GT vin ca o completare la agresivitatea exteriorului. Sistemul de frânare a fost optimizat pentru a oferi mai multă siguranță.