Mercedes pigmentează universul mașinilor sport cu două apariții așteptate de publicul european. Versiunile restilizate CL 63 AMG și CL 65 AMG pornesc într-o nouă aventură de cucerire a pasionaților de viteză și dinamism pur. Evoluțiile acestor modele de performanță ilustrează nivelul de rafinament și sportivitate la cote maxime. CL 63 AMG pornește de la 160.769 euro cu TVA, iar CL 65 AMG vine la un prețde lansare de 227.825 de euro.
Programul modificărilor aplicate pe cele două mașini sportive include o serie optimizări la motoare, apariția unor materiale noi la interior și implementarea de elemente specifice la exterior.
CL 63 AMG dispune de un motor V8 de 5,5 litri ce produce 544 CP. Demarajul de la 0-100 km/h se efectuează în 4,5 secunde, iar viteza maximă este de 250 kilometri pe oră. Pentru pachetul de performanță, accelerația până la 100 km/h are loc în 4,4 secunde, în schimb viteza de top crește la 300 kilometri pe oră. În noianul de tehnologii își face loc sistemul de pornire /oprire al motorului care servește la economisirea carburantului în regim urban. Este prima dată când un model dezvoltat de AMG beneficiază de un dispozitiv de acest tip.
Consumul mediu este 10.5 litri/100 km, cu 0,4 litri mai mic decât la vechiul model ce era echipat cu un V8 aspirat natural de 525 CP.
CL 65 AMG are sub capotă 630 de cai putere proveniți de la o unitate V12 de 6.0 litri, un motor cu supraalimentare și două turbo-compresoare. Viteza de top este limitată la 250 km/h, în timp ce sprintul de la 0 la 100 km/h se produce în 4,4 secunde. Valorile de consum au scăzut, modelul sportiv necesitând în medie 14,3 litri/100 km.
La partea de transmisie vorbim deja de același tip de cutie, una cu şapte trepte denumită AMG Speedshift MCT 7. Aceasta dispune de trei moduri: "Manual" ("M"), "Sport" ("S") şi "Eficienţa controlată" ("E"). Aceasta din urmă este proiectată pentru a reduce consumul de combustibil, prin schimbarea mai lină a treptelor, iar în orașdevine activă funcția start/stop.
În plus, sportivele gamei CL pot fi echipate cu frâne adaptive și sistemul de control activ al șasiului care previne sau a limitează tangajul mașinii în diferite situații, prin compensarea accelerației laterale.