Bugatti a încheiat în mod oficial cariera acelui automobil care a setat câteva standarde ale absolutului în ingineria auto. Nimeni altul decât titratul Veyron poate fi considerat de acum istorie, odată cu vânzarea exemplarului care încheie era fabulosului supercar de 1.001 cai putere. Cheile ultimului Veyron au fost predate zilele acestea unui client din Europa.
Proprietarul a plătit 1,2 milioane de euro pentru bijuteria de două locuri fabricată integral din fibră de carbon.
Veyron figurează și astăzi la șase ani de la debut, ca cel mai scump model de serie din lume, dacă exceptăm seria limitată Veyron Super Sport și unul din cele mai rapide – demaraj de la 0 la 100 km/h în 2,4 secunde.
Modelul a fost produs în doar 300 de exemplare, 40 dintre acestea fiind livrate anul acesta. În primul an de la debut Bugatti a vândut doar 5 exemplare Veyron, iar în 2007 a atins apogeul cu cele 80 de bucăți livrate.
Supercarul francez, dezvăluit pentru prima oară 1998 la Tokyo în versiunea concept, are un viitor incert în momentul de față. Este posibil ca urmașul său să poarte același nume, dar este prea puțin probabil că va mai deține o motorizare V16, cu patru sisteme turbo, și cu 1.001 cai putere, al cărei consum mediu depășește 23 litri/100 km.
Veyron continuă să existe însă doar sub forma unui cabriolet cu acoperișde tip targa, versiunea Grand Cabrio fiind disponibilă în câteva zeci de unități.