Pagani este neîntrecut în ceea ce privește lansarea de mașini sportive exclusiviste. În 2011 constructorul italian vine cu o nouă propunere denumită Huayra. Tehnic, aerodinamic și mecanic, noul supercar Pagani este o mașină a superlativelor.
Modelul vine cu un șasiu construit din titan și carbon și dispune de rame auxiliare din oţel, precum şi ramă auxiliară suspensie (crom şi molibden). Sistemul de evacuare a gazelor provenite de la motor, special creat de germanii de la "MHG", cântăreşte doar 10 kg.
Din punct de vedere estetic Huayra păstrează unele elemente de la vechiul Zonda, cât și sistemul de deschidere verticală a ușilor. Interiorul este ornat cu materiale exclusive.
Motorul de origine Mercedes AMG este amplasat pe puntea spate și dezvoltă 700 de cai putere.
La fel ca și modelul pe care îl înlocuiește, noul Huayra utilizează un propulsor cu 12 cilindri supraalimentat cu două turbocompresoare. Este practic același motor de cu care sunt dotate versiunile de performanță S, SL şi CL 65 AMG (tehnic), dar beneficiază de mai multă putere. Cuplul maxim este neschimbat: 1.000 Nm.
Motorul este cuplat la o cutie de viteze automată cu șapte trepte, ce poate fi acționată și în modul manual. Transmisia utilizează în premieră un sistem cu ambreiaj dublu disc ale cărui avantaje se leagă în principal de masa redusă și durata de exploatare în sarcină. Are doar 96 kg, față de 170 kg cât cântărește în mod normal o cutie automată cu dublu ambreiaj.
Huayra cântărește 1,350 kg mult mai puţin decât alte sportive ce dețin motoare V12.