Skoda și-a propus să-și dubleze vânzările anuale la 1,5 milioane de unități. Ambițiosul plan ce trebuie atins în 2018, va fi atins cu ajutorul unui număr mai mare de modele ce vor intra în portofoliul producătorului ceh. Două noi creații sunt prevăzute să fie lansate chiar anul acesta.
”În a doua jumătate acestui an vom introduce un model urban de mici dimensiuni, dezvoltat pe o platforma comună cu viitorul Volkswagen Up!” a declarat Winfried Krause, șeful companiei Skoda.
Anunțul a fost făcut la o conferință de presă, în care oficialul a dezvăluit și lansarea unui nou sedan de clasă mică, ce ar putea fi denumit Rapid. Acesta se va poziționa între Fabia și Octavia, și va fi livrat pentru început doar pe piețele emergente.
Winfried Krause a mai spus că mașina de orașSkoda a fost creată pentru a satisface cererea ridicată pentru automobile mici, cu consum redus de combustibil şi costuri de funcţionare accesibile. Producătorul ceh anticipează deja un nou potențial al volumelor de vânzări în Europa.
Sub aspect estetic, noile modele vor purta amprenta specifică mărcii, cristalizată sub deviza ”Simply Clever”, oferind un spațiu interior optim și un raport preț/calitate remarcabil.