Hyundai conferă creațiilor sale noi valențe estetice, dar și o personalitate mai puternică. Prototipul i-Flow, opera Centrului European de Design din Germania, va sta la baza unui viitor model de serie cu forme fluide și materiale de ultimă generație. Versiunea de serie va sosi anul viitor, aceasta urmând să păstreze în linii mari detaliile conceptului i-Flow.
Nu este exclus ca i-Flow să fie introdus sub denumirea Sonata Coupe, având în vedere că noua generație Sonata propune linii diferite, mult mai convenționale.
Conceptul ce prefațează linia unui viitor sedan de clasă medie este promotorul unui nou curent estetic, denumit „sculptură fluidă”, un design futurist și radical, însoțit de o suită de tehnologii neconvenționale.
Conceptul de dimensiuni apropiate actualei generații Sonata măsoară 4.780 mm în lungime, 1.850 mm în lățime, 1.420 mm în înălțime și dispune de un ampatament de 2.800 mm.
Mașina de studiu impresionează nu doar la nivel estetic, ci și tehnic. Prototipul înfățișează câteva premiere pentru constructorul sud-coreean, transmisia cu dublu ambreiaj și șase trepte de viteză fiind una dintre acestea. Motorizarea hibridă diesel –electric constituie la rândul ei o noutate, la baza sistemului de propulsie fiind o unitate turbo de 1,7 litri ajutată de un motor electric ce se alimentează cu energie de la o baterie de tip litiu-polimer.
Producătorul intenționează ca modelul de serie să încorporeze fie celule fotovoltatice fie un generator termo-electric ce poate furniza curentul electric necesar unor echipamente precum sistemul audio sau cel de climatizare.
De asemenea, Hyundai studiază posibilitatea de a introduce materiale ultraușoare în compoziția caroseriei pentru a coborî masa mașinii și a obține performanțe sporite.