Chevrolet se gândește să impulsioneze vânzările de modele mici prin adoptarea versiunilor diesel. Deși se bucură de impact deloc neglijabil, actuala generație Spark va beneficia de un propulsor pe motorină, cu scopul de a atrage amatorii de vehicule economice. Vorbim de o premieră care se va concretiza nu mai târziu de anul 2012.
Citadina va avea pe lângă unitățile pe benzină actuale și o motorizare diesel, care deocamdată este testată pentru piețele emergente din Asia.
Sub capota lui Spark diesel va fi o unitate cu trei cilindri, ce va dezvolta în jur de 60 de cai putere. Pe versiunea diesel vor apărea inițialele TDCi, care definescexistența unui propulsor turbo cu sistem de injecție common-rail.
Cu o capacitate de 1.000 de centimetri cubi, și un design compact, motorul va putea asigura un consum mediu estimat la 3,5 litri/100 km. Performanțele vor fi suținute de un cuplu maxim de 140 Nm, ce va garanta suficientă vigoare în reprizele de accelerație.
Potrivit informațiilor preliminare, Spark diesel va fi comercializat mai întâi în India, iar ulterior va fi destinat și altor țări unde cererea de mașini diesel este în creștere.
Europenii nu vor vedea modelul pe motorină, oficialii Chevrolet considerând că motorizările pe benzină de pe actualul Spark oferă performanțe comparabile unui motor diesel.