Mercedes a reuşit fără prea mari probleme ca pe anumite segmente să ţină la distanţă concurenţa. Reputaţia, istoria şi clasa oferită familiei de modele C-Klasse continuă să fie un factor important în alegerea multor clienţi. La patru ani de la debutul ultimei generaţii, Mercedes se impune autoritar într-un sector premium aprig disputat, unde compania din Stuttgart deţine în continuare monopolul.
Lansată în 2007, actuala generaţie C-Klasse se laudă cu peste 800.000 de unităţi vândute la nivel global, 63% din volumul total fiind versiuni sedan, iar 37% fiind modele break.
Ambele automobile au realizat creşteri de 70% de la data debutului lor. Ca rezultat, C-Klasse a fost lider mondial în segmentul său de activitate încă de la începutul anului 2008. Oficialii Mercedes se aşteaptă că, până la stagiul final, seria curentă să atingă un milion de exemplare.
Din volumul total de vânzări consemnat până astăzi, un sfert din numărul versiunilor C-Klasse au fost livrate Germaniei, piaţa numărul unu pentru modelul Mercedes, urmată de Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Italia şi Africa de Sud.
În privinţa opţiunilor, la capitolul propulsie, o treime din unităţile sedan livrate sunt echipate cu versiunea de motorizare diesel C 220 CDI, următoarea variantă preferată de cumpărători fiind versiunea pe benzină C 200 Kompressor, cu un volum de 20% din totalul vânzărilor. Pentru modelul break, clienţii au optat în proporţie de 75% pentru modele echipate cu agregate diesel.
Anul viitor, C-Klasse va beneficia de o versiune îmbunătăţită, schimbările estetice urmând să fie la fel de evidente ca şi cele tehnice.
În prezent, Mercedes C-Klasse este disponibil în trei versiuni de caroserie, sedan, break şi coupe, la care se adaugă vehiculul de performanţă C 63 AMG, în trei variante, şi modelul ecologic C-Klasse, ce poartă amprenta BlueEFFICIENCY.