Porsche lansează la aproape doi ani de la debutul primei sale limuzine versiunea economică a acesteia. Desigur este vorba de modelul de succes Panamera, care primește astăzi o motorizare diesel. Acesta este al doilea vehicul cu motorizare cu aprindere prin compresie după Cayenne.
Panamera Diesel va fi disponibil din luna august la un prețde bază de 80.183 euro cu TVA.
Sub capota luxosului model de patru locuri se află un motor de origine Audi cu o cilindree de 3.0 litri ce produce 250 de cai putere, oferiți de la 3.800 rpm. Cuplul maxim disponibil la roți își face apariția la 1.750 rpm. Unitatea este un V6 echipat cu sistem de injecție rampă comună, valve piezo cu o presiune de lucru de 2000 bari, sistem turbo controlat electronic și sistem de control al emisiilor
Singura diferență dintre versiunea pe motorină și restul limuzinelor sport Panamera cu agregate pe benzină este făcută de inscripția diesel regăsită pe aripile față.
Motorul cu șase cilindri este cuplat la o transmisie cu 8 trepte denumită Tiptronic S, care se remarcă nu doar ca eficiență oferită, ci și prin dinamism, acest luxos Gran Turismo accelerând de la 0 la 100 km/h în 6,8 secunde. Viteza de top este de 242 de kilometri pe oră.
Pentru a avea cifre de consum cât mai mici, Panamera Diesel va fi livrat exclusiv cu tracțiune pe puntea spate. Echipat cu un rezervor de 80 de litri, Panamera Diesel este capabil să asigure o autonomie maximă de 1.200 de kilometri. În testul de consum realizat de Porsche pe traseul Berlin-Bologna, în cursul acestui an, Panamera Diesel a arătat la final un consum mediu de 6,5 litri/100 km. În echipare cu anvelope cu rezistență redusă la rulare, consumul mediu scade la 6,3 litri/100km.