Peugeot a dominat ani la rând segmentul B prin modele ca 205 și 206, simboluri ale industriei franceze de automobile și două din cel mai bine vândute vehicule din istorie. Lansarea lui 207 nu a mai asigurat supremația francezilor decât pentru un timp foarte scurt, aceasta fiind câștigată de Ford Fiesta, liderul incontestabil al clasei subcompacte. Lucrurile se vor schimba abia în 2012 când este prevăzută lansarea noului 208, model care va miza în egală măsură pe design și tehnologie.
Un punct nevralgic la actualul 207, masa mașinii, va fi eliminat odată cu viitoarea generație. Una din soluții va fi adoptarea de materiale ușoare în compoziția șasiului și reducerea greutății motoarelor. La acest ultim capitol Peugeot va continua să aibă o colaborare strânsă cu Ford la dezvoltarea de motoare diesel și cu BMW într-un parteneriat care prevede lansarea comună a unor agregate pe benzină de litraj mic și mediu.
208 va fi echipat cu propulsoare mai compacte și eficiente, cu un caracter dinamic îmbunătățit.
Oferta motorizărilor va fi deschisă de un nou agregat de 1.0 litru, ce va dispune de 3 cilindri, capabil să producă în jur de 75 de cai putere. Unele unități vor fi cuplate cu sisteme start/stop care ajută nu doar la economisirea carburantului, ci și la diminuarea emisiilor de dioxid de carbon.
Partea estetică va fi o prelucrare la scară mai mică a liniilor ce vor contura personalitatea debutantului 508. Dimensiunile nu vor crește spectaculos, însă, în termeni de spațiu și confort, 208 va încerca să-și surclaseze principalii rivali Fiesta, Corsa și Polo.