Maserati începe să devină o prezenţă tot mai pregnantă în segmentul sportivelor premium. Considerat ca singura alternativă la Porsche, marca italiană se distinge prin fineţea şi standardele de excelenţă aduse componentelor, la care se adaugă echipamente luxoase şi rafinamentul prestaţiilor sportive pe care nu le întâlneşti la nici un alt model din peninsulă.
Aşa poate fi caracterizat noul Granturismo S, versiunea cu aplomb a tânărului model Granturismo lansat acum patru ani.
Ediţia sportivă se vrea un amalgam de lux, puritate și forță, amabalate într-o ținută sportivă tipică oricărui Trident. Acest vehicul de performanţă este un coupe de 4,9 metri lungime, ce dispune de toate atuurile unui campion.
Destinat să facă zile negre vedetei Audi R8, luxosul Granturismo S se mândreşte cu un propulsor V8 cu o cilindree de 4.700 cmc şi 440 de cai putere la dispoziţie, cu 35 de cai putere mai mult decât Granturismo, model ce foloseşte propulsorul V8 de 4.2 litri şi 405 CP.
Transmisia automată utilizează tehnologia MC-Shift, creată să furnizeze o experienţă de condus unică prin modul în care gestionează răspunsul motorului.
Maserati afirmă că sportivul coupe de lux schimbă treptele într-o zecime de secunde fără pierderi de cuplu şi generând un demaraj rapid de la 0 la 100 de kilometri pe oră în numai 4,9 secunde. Echipat cu un sistem de frânare foarte performant dezvoltat împreună cu inginerii de la Brembo, noul Granturismo S se înscrie în rândul celor mai bine echipate modele la capitolul securitate activă.
Exteriorul nu aduce nimic nou, cu excepţia unor schimbări subtile la partea frontală în dreptul grilei motor, eşapamentului dublu de formă ovală, prizelor de aer laterale, în timp ce interiorul este ornat cu piele Poltrona Frau şi Alcantara.