Range Rover a revenit în fața publicului european cu viitorul model de volum al gamei, mai ales că nu a avut de foarte mult timp o noutate majoră la un salon auto internațional. Nimeni altul decât Evoque, noul crossover al emblematicului producător, va fi și primul care va oferi încă de la debut o versiune cu tracțiune față. Modelul a fost prezent la Geneva, alături de conceptul Range_e, cu doar câteva zile înaintea deschiderii listei pentru comenzi.
Britanicii au ales trei niveluri de echipare: "Dynamic" "Pure", "Prestige", care se vor remarca prin dotări bogate pe linie de confort și siguranță.
La lansare vor fi disponibile trei motoare, unul pe benzină de 240 CP, şi două diesel de 150 CP si 190 CP. Toate au câte patru cilindri și injectie directă, supraalimentare și un sistem automat de start-stop.
Transmisia poate fi manuală sau automată, cu excepţia versiunea de 150 CP, echipată standard cu o cutie manuală .
Toate versiunile Range Rover Evoque folosesc un sistem AWD cu cuplaj Haldex, cu excepția variantei de motorizare de 150 CP, disponibilă cu tracţiune faţă – o premieră pentru marca britanică. Acest model are un consum de 4,9 l/100 km.
Noul crossover poate fi prevăzut cu sistemul de suspensie adaptivă ce își poate modifica duritatea grație unui lichid vâscos aflat în suspensii.
Versiunile cu tracțiune 4x4 dispun de sistemul "Terrain Response", regăsit pe toate modelele Land Rover și Range Rover.
Pentru a reduce masa mașinii, capota, acoperişul şi părţi ale suspensiei sunt realizate din aluminiu, structura tabloului de bord este fabricată din magneziu iar aripile față și hayonul sunt realizate din material plastic.
Evoque este cel mai mic model Range Rover vândut astăzi. Va fi disponibil cu trei şi cinci uşi. Acesta măsoară 4.35 m lungime şi 1,60 m înălţime, aproape la fel ca un Nissan Qashqai.