Lancia a pornit cea mai puternică ofensivă din ultimii ani, Geneva constituind rampa de lansare a unei familii întregi de noi modele: Ypsilon, Thema și Flavia. Aceasta din urmă a fost prezentată ca fiind la stadiul de concept, deși în mod evident vorbim de un automobil de serie care peste 6 luni va intra în producție. Gama constă într-un sedan și un cabriolet de patru locuri, ce vor fi disponibile anul acesta pe piața europeană.
Numele Flavia nu este deloc nou pentru iubitorii mărcii italiene, prima generație fiind produsă între 1961, iar ultima în 1975. În cei 14 ani s-au vândut peste 100.000 de exemplare.
Viitoarele modele din noua generație Flavia sunt poziționate pe segmentul D, în aceeași branșă cu Mondeo și Passat. Dimensiunile lor exterioare le asigură în raport cu concurența, confort de primă clasă și cel mai mare spațiu interior.
Flavia Sedan și Flavia Cabrio Concept se bazează estetic pe liniile noului Chrysler 200. Versiunea deschisă beneficiază de un pavilion din pânză ce poate fi acționat electric, în timp ce sedanul este echipat cu geamuri laminate care asigură o mai bună izolare fonică a cabinei.
Interiorul este îmbrăcat cu piele și inserturi fine, ce confirmă tradiția producătorului în materie de calitate.
Lancia nu amintește nimic legat de motorizări, transmisie, sau orice altă tehnologie care are legătură cu performanțele dinamice și de consum. Pentru a compensa lipsa de informații, italienii anunță o varietate impresionantă de dotări standard, precum controlul electronic al stabilității – ESC, o serie completă de airbaguri față (multi-stagiu), laterale, controlul tracțiunii – TCS, volan multifuncțional și funcția de pilot automat.