Volkswagen și-a ”ornat” propriul stand cu câteva modele în premieră, așteptate cu interes. Una dintre acestea se leagă de Tiguan, model care se află la prima restilizare. Versiunea îmbunătățită sosește la aproape 4 ani distanță de vechiul model care până acum se laudă cu peste 570.000 de unități vândute în toată lumea.
Pentru prima oară Tiguan dispune de un sistem de lumini diurne şi un calandru retuşat asemenea noului Polo. Proiectoarele de ceaţă sunt amplasate puţin mai în spate şi dispun de ornamente cromate.
Partea de motorizare constă în şapte unități diesel și benzină toate cu injecție directă cu valori între 122 și 211 cai putere.
Restilizarea este una decentă, în condiţiile în care Tiguan nu necesită schimbări majore, dat fiind succesul de care se bucură pe piaţa europeană. Cele mai importante modificări sunt prezentate de secţiunea frontală ce va expune blocuri optice angulare cu o formă apropiată celor de pe Golf VI. Grila este îngustată şi alungită, iar spoilerul retuşat pentru a reda o imagine mai proaspătă.
Exteriorul suferă schimbări insesizabile la nivelul capotei şi profilului, în rest Tiguan Facelift păstrează detaliile de pe actualul model.
Interiorul este practic identic cu modelul anterior, singurele schimbări notabile se observă la ecranul computerului de bord și tapiţerie. Tiguan Facelift poate fi echipat un sistem care detectează oboseala şoferului şi de avertizare a schimbării acidentale a benzii de rulare ("Lane Assist").