Honda va sosi la Geneva cu versiunea restilizată a modelului său de clasă medie. Accord și-a înfrumusețat chipul cu o pereche de noi detalii estetice, menite să-l mențină proaspăt și atractiv în fața clienților. Lansarea oficială are loc la începutul lunii martie.
Acord Facelift va sosi la dealeri o lună mai târziu, prețurile urmând a fi comunicate cu ocazia lansării oficiale la salonul elvețian. Modelul actual este disponibil în România de la 114.452 lei cu TVA, în cazul sedanului, și de la 148.180 lei cu TVA.
Deși vorbim de un model restilizat, schimbările implementate pe gama Accord sunt mai profunde la partea tehnică. Mașina dispune de un șasiu îmbunătățit, un motor diesel cu o eficiență mult mai ridicată, elemente suplimentare de confort acustic și dispozitive care facilitează condusul la volan într-o manieră și mai mare.
Versiunea diesel a modelului european Accord atrage în mod deosebit atenția clienților, motiv pentru care Honda și-a focusat energiile spre motorul i-DTEC de 2,2 litri ce produce 150 de cai putere. Cu ajutorul unor mici schimbări aplicate în blocul motor, dar și al unora efectuate la trenul de rulare, consumul a fost diminuat iar emisiile au fost reduse cu 11 g/km.
Din punct de vedere tehnologic Accord Facelift beneficiază de câteva elemente noi, precum sistemul de luminilor active în viraje, care asigură o iluminare îmbunătăţită a suprafeței de rulare când atunci când vehiculul abordează o curbă. Blocurile optice față primesc și un suplimentar de becuri pentru a asigura o iluminare corespunzătoare în condiții de vizibilitate foarte scăzută.
Honda susține că a reușit o protejare mai bună a cabinei împotriva zgomotelor provenite de la mașină sau factori externi. Astfel, Accord Facelift promite să ofere un confort acustic demn de o limuzină de clasă medie, grație unui strat din spumă cu o densitatea mare, aplicată în dreptul capotei și tabloului de bord. Nivelul de zgomot recepționat în interior prin podeaua mașinii este și el redus, ca urmare a montării unor scuturi suplimentare de izolare fonică.
Versiunea diesel, cea care face cele mai mari volume în Europa, vine cu elemente suplimentare aplicate motorului, cât și un filtru de particule, toate contribuind la diminuare zgomotului și vibrațiilor produse de unitatea pe motorină.
În final, o ultimă măsură aplicată de Honda este creșterea grosimii geamurilor din spate cu un strat de 0,9 mm.
Sub aspectul esteticii, Accord Facelift afișează în partea frontală o linie mai dinamică a blocurilor optice, un nou spoiler, o grilă stilizată dinamic și o capotă cu o linie definită sportiv. Spatele este ceva mai discret, stopurile suferind schimbări aproape insesizabile, iar la versiunea Type S fiind disponibil și un ornament cromat pe capacul portbagajului.