Nissan se numără printre puținii producători care au adus frumusețea și exotismul cabrioletelor în universal mașinilor mini. Din păcate Micra C+C s-a dovedit un proiect mult prea ambițios pentru vremurile noastre, impactul fiind sub așteptări. Viitorul nu sună deloc bine pentru versiunea coupe-cabrio, a cărei rentabilitate este pusă sub semnul întrebării.
Lansarea noii generații Micra ar putea însemna sfârșitul decapotabilei japoneze, care deocamdată nu este prinsă în planurile de viitor ale companiei.
Vânzările tot mai mici ale versiunii coupe-cabrio i-au determinat pe oficialii Nissan să se gândească serios la scoaterea mașinii din producția se serie.
Potrivit purtătorului de cuvânt al companiei, Nissan este decisă să renunțe definitiv la acest model, ca urmare a numărului foarte mic de cumpărători care și-au manifestat interesul față de cabrioletul mini. În viziunea acestuia, piața auto s-a fragmentat foarte mult în ultimii doi ani, Nissan fiind mai degrabă interesat să investească în vehicule de nișă.
Micra C+C a fost conceput inițial doar pentru piața europeană, însă ulterior a fost lansat și în Japonia. Lansată în vara lui 2005, versiune dotată cu acoperișmetalic retractabil promitea să impulsioneze vânzările gamei, și să atragă de partea sa clienții tineri aflați în căutarea unei decapotabile la un prețatractiv.
Lucrurile nu au evoluat așa cum și-a dorit Nissan, vânzările fiind cu mult sub așteptări. După numai doi ani de la debut Micra C+C nu reușea să atingă nici măcar jumătate din obiectivele stabilite. Declinul a început să se accentueze în 2009, când volumul unităților achiziționate a ajuns la doar un sfert din totalul prognozat în vânzări.