Audi mai are la dispoziție suficient timp până când va etala sportiva care va încerca să fure clientela magnificului CLS 63 AMG. Se numește S7 și va sosi abia anul viitor, un an ce promite să fie extrem de interesant prin prisma aparițiilor în spectrul premium. Pe lângă noile ediţii ale BMW Seria 6 și Mercedes CLS, conaționalii de la Audi intră în ring cu A7, un coupe cu forme desăvârșite și un interior la fel de luxos ca al unei limuzine.
Testele noului model sunt în plină desfășurare pe asfaltul ”iadului verde”, așa cum este supranumit circuitul Nordschleife Nürburgring, aici unde rămâne să fie descoperite valențele și carențele viitorului S7.
Versiunea fierbinte S7 va fi primul și probabil singurul derivat al mult-așteptatului A7, de care se va diferenția la nivel vizual printr-o serie de componente la exterior și interior specifice gamei S de la Audi.
Caracteristicile distinctive ale sportivei vor fi un spoiler spate retractabil, jantele din aliaj mari şi patru ţevi de eşapament. Acestea vor căuta să aducă un plus de dinamism, iar evacuările cromate să amintească de puritatea versiunilor sportive.
Tehnic și mecanic, noul S7 va fi superior aceluiași A7 prin performanțele motorului, setările suspensiei, răspunsul dinamic al diferențialului (autoblocant).
Sub capotă, S7 va primi unitatea de 450 de cai putere, care îl pune în valoare și pe debutantul RS5. În buna tradiție a ultimilor ani la Audi, fiecare model sportiv este asimilat tehnologiei Quattro.
Audi S7 va păstra dimensiunile mașinii din care derivă, va fi la fel de confortabil la interior, dar nu și la rulare, unde activitatea suspensiilor va fi orientată spre agilitate.