Hyundai apelează la câteva schimbări în fișa tehnică având ca scop sporirea interesului pentru mașini economice. Deja un succes printre amatorii de automobile urbane, i20 primește la un an de la lansare o nouă motorizare. Unitatea 1.4 CRDi ce funcționează pe motorină își face loc în oferta micului model, înlocuind unitatea 1.6 CRDi ce producea 116 cai putere.
Noul motor dispune de 90 de cai putere și un cuplu maxim de 220 Nm livrat constant în plaja 1.750 – 2.750 rpm.
Conceput pentru a oferi o autonomie mărită, propulsorul afișează performanțe dinamice normale pentru un agregat turbodiesel cu o cilindree de 1.4 litri, reușind să accelereze de la 0 la 100 km/h în 13,5 secunde și să atingă o viteză de top de 171 km/h.
Propulsorul turbo se distinge prin greutatea redusă și dimensiunile compacte. Consumul redus este un alt atu, i20 necesitând acum doar 4,2 litri de combustibil pentru a parcurge 100 km. Emisiile de dioxid de carbon, de numai 111 grame/km, transformă mașina de orașîn unul din cele mai prietenoase vehicule din segment.
Motorul 1.4 CRDi este cuplat la o cutie manuală cu şase trepte și reușește să se încadreze în normele Euro 5, grație filtrului de particule disponibil din fabricație.
Hyundai echipează cu acest propulsor ambele versiuni de caroserie ale lui i20, cu trei și cinci uși, fiind regăsit pe toate liniile de echipare ale modelului: Classic, Confort și Stil.
Printre echipamentele de siguranţă prezente ca dotări de serie sunt sistemele ABS, Brake Assist, ESP, tetierele active şi şase airbaguri.
Preţul de bază pentru noul i20 1.4 CRDi porneşte de la 13.940 de euro.