Audi și-a propus să detroneze BMW, în cel mult cinci ani, din fotoliul de lider absolut al clasei premium. Visul este pe cale să se realizeze mult mai aproape decât plănuiește divizia rafinată a grupului Volkswagen. După ce în 2009 vânzările mărcii din Ingolstadt au cunoscut o scădere nu foarte semnificativă, anul acesta cuvântul de ordine este succes total.
În primele 11 luni din 2010 au fost comercializate aproximativ 1,003,900 de automobile, peste rezultatul din 2008 când Audi înregistra cel mai mare volum de vânzări din istoria companiei (1,003,469). Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, vânzările au avansat cu 15,3%. Acest lucru s-a datorat ratelor ridicate de creştere din China dar și a succesului în creştere în Statele Unite. De asemenea, piața germană devine din nou atractivă pentru Audi.
"Continuă să crească comenzile în Germania, în special în piaţa flotelor", a declarat Peter Schwarzenbauer, directorul Audi pe linie de Marketing şi Vânzări.
Pe piaţa germană, vânzările au crescut în noiembrie la 22.055 de unităţi (+1%), în primele unsprezece din primele luni fiind vândute 205.207 vehicule (-2,9%).
În China, pentru prima dată, Audi a livrat peste de 200.000 de mașini vândute. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut Audi a reuşit o creştere de 50 la sută şi până la 209.752 unități. În noiembrie, au fost livrate 17.692 autoturisme cu 7,2% mai mult decât în noiembrie 2009.
În Europa de Vest, vânzările din ianuarie - noiembrie au crescut cu trei procente la aproximativ 562.800 de unităţi în luna noiembrie. În Europa de Est, compania a raportat în noiembrie, o rată de creştere de 39,1% la aproximativ 3.050 de unităţi.
Vânzări în SUA, acum a doua mare piaţă de automobile din lume, a crescut în noiembrie cu 37,5 la sută din ianuarie, aici fiind livrate de la începutul anului 91.083 de vehicule (+23,6%).
Audi și-a propus să vândă în SUA, până la finalul, peste 100.000 de mașini.