Infiniti şi-a pregătit terenul pentru un atac în forţă pe segmentul clasei medii. Cu o ascensiune fulminantă în ultimii ani, brandul premium japonez se profilează ca unul dintre cei mai puternici adversari ai mărcilor germane. Vârful de gamă intitulat simplu M, modelul poziţionat în gamă deasupra lui Infiniti G37, promite să schimbe reperele acestui segment în materie de lux și dinamică.
Sedanul de top Infinti este disponibil de la 53.900 de euro.
Japonezul M se află la a treia generaţie și se anunţă un concurent de temut pentru Mercedes E-Klasse, Audi A6 şi BMW Seria 5. Foarte popular peste ocean, modelul japonezilor va avea nevoie de o promovare intensă în Europa, acesta fiind mai puţin cunoscut aici.
Noul Infiniti M se bazează pe o motorizare V6 pe benzină de 320 de cai putere. Consumul mediu anunțat este de 10,2 litri/100 km.
Acestea se evidențiază prin caracteristici dinamice superioare, putere sporită şi cuplu ridicat. Japonezii afirmă că propulsoarele dispun de o eficienţă ridicată şi un consum mai decent.
Din octombrie este livrată și o versiune turbodiesel denumit M30d, animată de un V6 ce va produce 235 de cai putere.
Propulsorul dezvoltat în comun de Renault şi Nissan va fi utilizat din acest an pe modelele de vârf sau versiuni de top ale ambilor producători. Una dintre dotările mai speciale ale sedanului de clasă medie va fi sistemul SCP - de prevenire a coliziunilor laterale, primul de acest fel existent în industria auto.
Tehnologia Infiniti prevede să avertizeze şoferul asupra unui posibil impact lateral atunci când se trece pe o bandă de rulare pe alta, maşina fiind adusă pe traiectoria de mers iniţială. Sub aspect estetic, noul M schiţează un design alcătuit din linii fluide şi rafinate cu elemente de natură sportivă.
Interiorul va dispune de un sistem avansat de climatizare, materiale inovative şi un sistem audio de clasă.
Începând de anul viitor va fi comercializată și modelul hibrid M35.